דירות חדשות בכרמל

שתפו

מחיפה תצא הבשורה: זה הזמן לרכוש דירות חדשות בכרמל

חיפה, העיר השלישית בגודלה בישראל, זוכה בשנים האחרונות לתנופת התפתחות מעוררת השראה.
היא נהנית מהגירה חיובית לתחומה, אחרי שנים של קיפאון, לצד פרויקטים חדשים על טהרת התחדשות עירונית, והכל בתוך אזור הכרמל המרהיב יופיו, אחד ממשאבי הטבע המשמעותיים ביותר של מדינת ישראל.

אז מה הופך את הכרמל לאחד מאזורי המגורים הנחשקים ביותר בארץ? מדובר בשילוב מנצח בין נוף קסום שכולו ירוק על טהרת הטבע שמתגלה באזור במלוא תפארתו, קהילה מדהימה המציגה ערבות הדדית ואכפתיות, ועד לשורה של פרויקטים איכותיים עם מבחר דירות בגדלים שונים. 

וזה עוד לא הכל, הכרמל ניחן בהיסטוריה עשירה, המציגה לראווה אתרים ארכיאולוגיים עתיקים, מבנים בעלי חשיבות תרבותית ענפה, וכלה בתרבות וחיי קהילה תוססים, לרבות מוזיאונים, תיאטראות, גלריות אמנות, פסטיבלים וכן אצטדיון סמי עופר, הנחשב לאחד ממתקני הספורט המודרניים והיפים במזרח התיכון.

בהתאמה, ניתן לראות בעשור האחרון מנעד רחב של פרויקטים אשר מצליחים לשדרג את איכות החיים, הן של זוגות ומשפחות צעירים, ועד ליחידים ומשקיעים, בדגש על מחירים שפויים, בטח ובטח בהשוואה למטרופולין גוש דן ומרכז הארץ.

פרויקטים נבחרים בכרמל

שורשים: מנגישים לכם את כל הטוב שבחיפה

רוצים גם אתם לקחת חלק במומנטום הנדל"ני של אזור הצפון בכלל וחיפה והכרמל בפרט? הכירו את 'שורשים מיזמי בוטיק' אשר חרתה על דגלה הנגשה של פרויקטים ייחודיים למגורים ודירות חדשות בכרמל, כאלו שמצליחים לעשות את ההבדל בזכות עמידה בסטנדרטים גבוהים של איכות.

ברשות החברה מספר פרויקטים המצויים בשלבי תכנון או שיווק. אחד מהם הוא פרויקט ד'ישראלי 29-27, פרויקט מגורים קסום המציג מבחר דירות 3, 4 ו-5 חדרים, בשילוב נוף עוצר נשימה בגבהים של 13-9 מטרים מעל פני הקרקע, כולל דירות גן או דירות עם מרפסות רחבות היקף.

הפרויקט בו הושקע מלאכת מחשבת רבה עד רמת הפרטים הקטנים, מהווה משב רוח מרענן לאזור הכרמל, כולל סמיכות למוקדים אסטרטגיים בחיפה, ביניהם מנהרות הכרמל, גראנד קניון, היכל הספורט רוממה, וכן לצירים מרכזיים כמו מוריה, חורב ודרך פרויד.

בקרו בכל הפרויקטים בחיפה

כתבות נוספות